
GEODYNA® 7300P
Vyvažovačka kol pro pneuservisy, autoservisy a autoservisy s malým až středním objemem servisu pneumatik - s intuitivním displejem integrovaným do váhového zásobníku.
Vlastnosti
- Se zařízením Power Clamp ovládaným točivým momentem místo rychloupínací matice
- EasyWeight: Přesný laserový světelný indikátor pro přesné a pohodlné umístění samolepicích závaží na kole
- Poloautomatické zadávání posunu a průměru ráfku pomocí 2D SAPE a automatické zjišťování šířky ráfku pomocí Smart Sonaru - rychlé a snadné
- Poloautomatická předvolba režimu vyvažování pomocí easyAlu
- Programy pro minimalizaci a optimalizaci nerovnováhy
- Technika měření VPM pro nekompromisní přesnost
- Nový ergonomický zásobník na závaží
Parametry
Upínání kol | Power Clamp |
Průměr hřídele | 40 mm |
Rychlost měření | < 200 ot/m |
Přesnost vyvažování | 1 g |
Délka hřídele | 225 mm |
Průměr ráfku zadávaného manuálně | 8 - 32 " |
Šířka ráfku zadávaného manuálně | 1 - 20 " |
Průměr ráfku zadávaného polo/automaticky | 8 - 25 " |
Šířka ráfku zadávaného polo/automaticky | 3 - 15 " |
Maximální průměr kola | 42 " |
Maximální hmotnost kola | 70 kg |
Šířka | 878 mm |
Délka | 1383 mm |
Výška | 1834 mm |
Hmotnost | 120 kg |
Podobné produkty

GEODYNA® 4800-2L
Přístroj geodyna® 4800-2L měří jak statickou, tak dynamickou část nevyváženosti, a tím výrazně prodlužuje životnost kol nákladního vozidla. Tato vyvažovačka je také vybavena …

GEODYNA® 7200S
Vyvažovačka kol pro autoservisy s malým objemem servisu pneumatik - kombinuje vysokou přesnost s malými rozměry.

B400L
Vyvažovačka kol John Bean® B400L s robustní konstrukcí a intuitivním uživatelským rozhraním nabízí celou řadu snadno použitelných funkcí, které pomohou vybavit každou dílnu vším, …

B1200P
Model B1200P od společnosti John Bean®, zkonstruovaný s maximální přesností, je ideální volbou pro zvýšení produktivity a příjmů ve vašem servisu kol.

B2000P
John Bean® B2000P je plně automatický diagnostický systém vyvažování kol, který využívá pět kamer s vysokým rozlišením k vytvoření kompletního 3D mapového systému profilu ráfku a …